Tudi v prihodnje si prizadevamo, da bi naša dejavnost ostala in delovala kot družinsko podjetništvo, saj v tovrstni pravno organizacijski obliki glavne funkcije zasedajo družinski člani, ki so pogosto čustveno navezani na podjetje, posel. Gradijo ga in se z njim ukvarjajo skozi celotno življenje. Tako tudi naslednje generacije čutijo potrebo, da bi uspešno vodile organizacijo in ravno zaradi tega so pripravljene vložiti veliko več energije, kot bi jo sicer. Tak odnos do dela širimo tudi mi v FIPOS-u na ne družinske uslužbence. Posledično so tudi ti višje motivirani in storilnostno naravnani, kar pa prinaša veliko prednost našemu podjetju.
Po šestindvajsetih letih uspešnega obstoja na trgu ter ob nenehni rasti, smo si začrtali vizijo nadaljnjega dolgoročnega razvoja naše družbe:
Obseg trenutnih storitev dela vključuje nenehno sledenje razvoju poslovnega okolja, ki nas obdaja s ciljem zagotavljanja kakovostnih storitev našim uporabnikom, tako s področja gospodarstva kot tudi javnega sektorja. Z našimi strokovnjaki izvajamo storitve, po katerih poslovno okolje trenutno povprašuje. Te so sledeče:
Naš obstoj zagotavlja strateško servisiranje visoko strokovnih storitev na področju računovodstva, financ in revidiranja poslovnih dogodkov za gospodarstvo ter javni sektor, ob dejstvu, da imamo za to zaposlene izkušene strokovnjake. Specializirani smo za vodenje poslovnih knjig določenih in drugih uporabnikov proračuna države in lokalnih skupnosti. Lastno specializacijo želimo nadgraditi na področju finančnega svetovanja s poudarkom na programih prestrukturiranja, skrbnih pregledih, predvsem pri vodenju projektov v znanstveno-raziskovalnih inštitutih ter drugih javnih zavodih, ki poleg svoje osnovne dejavnosti, delajo na raziskovalnem področju.
Obseg prihodnjih storitev dela:
V okviru naše družbe delujejo štiri preizkušeni strokovnjaki s finančno računovodskega področja, v posamezne projekte pa po potrebi vključujemo tudi pogodbene sodelavce – strokovnjake iz pravnega in davčnega področja ter revizije. Naša storitev temelji na uresničevanju strokovnih in poklicno etičnih norm, zato veliko pozornost posvečamo strokovnemu izobraževanju, spremljanju razvoja stroke ter področne zakonodaje.
Ključne skupine kupcev, ki jih dosegamo s trenutnim poslovanjem, so kupci iz področij dejavnosti so naslednje:določeni proračunski uporabniki s področja osnovnošolskega in visokošolskega izobraževanja,
Pri kupcih od a – d se pojavljajo potrebe za dodatne storitve na področju analiziranja in ugotavljanja poslovnih učinkov na področju identifikacije ključnih tveganj ter na področju analize prihodkov in terjatev iz naslova EU projektov ter njihov vpliv na planirane izkaze uspeha, bilance stanja in pa izkaze denarnih tokov. Z dodano vrednostjo naših storitev, predvsem na področju revizije, si bomo prizadevali kakovostno servisirati tudi storitve iz teh področij.
Ne glede na opredeljene obstoječe ciljne segmente se bo podjetje FIPOS d.o.o. v prihodnje oziroma po izvedeni investiciji z lastnimi storitvami usmerilo tudi na ciljne trge izven Republike Slovenije, za katere ocenjuje, da bi lahko po letu 2019 predstavljali vsaj 25 % obsega letnega prometa. Pričakovani tržni delež je predvsem na račun povečanega povpraševanja podjetnikov iz Republike Italije, ki v naši regiji iščejo poslovne priložnosti. Glede na razlike v zakonodajnih, davčnih in računovodskih standardih je storitev podjetja FIPOS d.o.o. še kako pričakovana, saj zagotavlja ažurne informacije glede razvoja poslovanja pod zakonodajo Republike Slovenije.
Naše strokovno delo je ocenjevala tudi posebna komisija pri Gospodarski zbornici Slovenije – Zbornici računovodskih servisov in nas v letu 2014 uvrstila v finaliste pri izboru "NAJ RAČUNOVODSKI SERVIS 2014". Dosegli smo najvišje možne ocene za strokovnost, za ravnanje s človeškimi viri ter skrb za stranke.
V letu 2016 je družba FIPOS D.O.O. prejela Certifikat za izpolnitev kriterijev bonitetne odličnosti in priznanje, da družba spada v vrh slovenskih poslovnih subjektov, ki so upravičeni do uporabe statusa AAA kot simbola ocene bonitetne odličnosti.